În atenţia beneficiarilor de servicii C.A.S. :
Acordarea serviciilor medicale și decontarea acestora de CJAS IASI se va face :
- în baza cardului de sănătate
- în baza adeverinţei înlocuitoare de card eliberată de către Casa de Asigurări de Sănătate, pentru situaţiile în care pacientul are card emis, dar nu îl prezintă fiindcă l-a refuzat, pierdut sau deteriorat
Pacienţii care au pierdut sau deteriorat cardul de sănătate TREBUIE să facă o cerere către Casa de Asigurări de Sănătate pentru eliberarea unei adeverinţe înlocuitoare de card care le va asigura dreptul la servicii decontate, până la eliberarea unui nou card de sănătate.
Pacienţii care refuză cardul de sănătate TREBUIE să faca o cerere către Casa de Asigurări de Sănătate pentru eliberarea unei adeverinţe înlocuitoare de card care le va asigura dreptul la servicii decontate. Adeverinţa înlocuitoare de card trebuie reînnoită periodic.
Pacienţii care au card emis, dar nu l-au ridicat, TREBUIE să meargă la Casa de Asigurări de Sănătate pentru a-l ridica.
Pacienţii care nu prezintă cardul de sănătate sau adeverinţa de înlocuire a cardului de sănătate, nu vor beneficia de servicii medicale compensate, ci vor plăti integral serviciile.
Informatii de contact spital: sptgfrumos@yahoo.com
Adresa postală spital:
Str. CuzaVoda, Nr. 59, Cod postal 705300, Oras Targu Frumos, Jud. Iasi
Telefon (fax) secretariat: 0232.710.845
Spitalul de Boli Cronice „Sfantul Ioan” Targu Frumos, va ofera gratuit servicii de Spitalizare de Zi in specialitatile:
– Medicina interna
– Diabet si boli de nutritie
In cadrul internarii beneficiati, gratuit, de urmatoarele servicii medicale, in functie de evaluarea medicala:
– Consultatie de specialitate
– Electrocardiograma
– Spirometrie
– Analize medicale
– Ecografie abdominala sau pelvin
Pentru a beneficia de aceste servicii trebuie sa va prezentati la receptia spitalului cu urmatoarele documente:
– bilet de internare emis de medicul de familie catre specialitatile: medicina interna sau diabet si boli de nutritie
– cardul de sanatate,
– act de identitate (buletin de identitate sau CI)
– dovada calitatii de asigurat (cupon pensie recent ,etc)
Informatii suplimentare, programari la telefon; 0232.710.845.
Chestionar Satisfactie
Acest chestionar este confidențial și anonim și vizează doar prelucrări statistice ce au ca obiect dezvoltarea ulterioară a unui mecanism de feedback al pacienților cu privire la calitatea serviciilor din spitale.